tisdag 18 februari 2014

Girl Power Kullen har anlänt....

Lite bilder från valpningen( inte den bästa kvalite, då både valparna och Olivia rörde på sig en hel del), i den ordningen de kom i..



 Bambi Lilla Liver/Tan kom först.. kl.00,03 vikt 376g
 Bruna kom som nummer två Brun kl 00,56 vikt 353g
 Bibbi som nummer 3 Brun kl 01,14 vikt 322g
 Blondie som nummer Fyra Golden kl 02,24 vikt 332g
 Sen lilla Bruni... Brun kl 02,43 vikt 285g
 Girl Power Kullen har anlänt....
 Olivia med valparna som ligger så tryggt hos mamma, Mamma är trött och sover.....
Kan  inte se ännu vem som är vem av de bruna, så dem får jag märka på något vis..



Dessa namn jag nu skrivit är deras arbetsnamn, sen i stamtavlan har jag nu fått fundera lite till, för hade inte förväntat mig enbart tikar:-)


Vem som ör vem kommer visa sig med tiden och om man vill kan man få välja själv....



Snö of Sweden
SweetHeart Babie
Storm Of  wonder
Signature of Fantasy
Summer of Love



Tar huvud bilder när de är tre dagar gammla....
Nu är det mamma valpar tid, de är i fred.............

4 kommentarer:

  1. åhhh en liver o tan tjej! min favorit....så små och söta o dom luktar ju så gott.. Det här är lycka att få se små underbara liv födas och växa lycka till med dom små petra/johanna,kiara och lilla glimma

    SvaraRadera
  2. De är helt underbara Petra. Man blir ju så sugen. Men men man kan ju inte ha dem alla. Så spännande att Beppe ger tan. Tankarna snurrar.
    Annelie o co

    SvaraRadera
  3. Ja tänk att han lämnade tan, det visste jag nog, var däremot inte lika säker på rött, men det också!!

    SvaraRadera
  4. Det är ju bara fantastiska Olivia som kan leverera en outstanding Girl Power Kull!!! Tror nog att Annelie kan hitta plats för en...eller två till hahaha!

    SvaraRadera